Torsdag-vart tog veckan vägen?

Två och en halv timme spanska. Var väl inte det roligaste kanske men det gick bra. Eller ah skulle plugga till ett prov som vi har på torsdag (!!!) men jag pluggar alltid bäst kvällen innan så vi tar det då istället. Man är ju inte lika ambitiös som naturarna....herregud dom är verkligen extrema. Önskar att jag också läste ut en hel bok på spanska när man egentligen bara behövde läsa 2 sidor. Aja. Efter skolan hängde jag med jullan och wickan och sedan begav jag mig hemåt. Ligger nu i sängen med världens värsta mensvärk så livet är fan inte på topp alltså. (ångesten är tillbaka, wihu!) Ska dregla lite åt denna mannen. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0