skön smärta

Idag har jag ägnat dagen åt att kolla på friidrott. Inte riktigt min sport, men det var roligt ändå faktiskt. Dissade plugget totalt, så jävla skönt. Har även fått extremt mycket mer ont i min benhinna, jag som seriöst trodde jag var på väg tillbaka? Nu har jag ont när jag går. Men ja älskar mitt liv.
.
Sen är så himla många i mitt lag skadade. Älskade Karro stukade foten i lördags...trodde vi. Det visade sig vara en fraktur och ett ledband av. Malin har infektion i foten, Kapple har problem med ryggen, Sara har inflammation eller likande i ryggen och så är det några kroniskt skadade, t. ex Ida som ska operera knät och Jennie hade nyligen en hjärnskakning och hon har ständigt (som jag förstått det) ont i sina benhinnor. Det är även lite sjukdomar här och var, så lägg ihop detta och räkna våra spelare lol. Jahopp. Kul säsong tjejer :D -.-
Från en match för några helger sedan. Trodde att min benhinna var bra, men dagen efter var det tillbaka på ruta ett. ALLT I MITT LIV ÄR FÖRÖVRIGT TILLBAKA PÅ RUTA ETT. 
Karolinas pappa, som är läkare, har bett mig gå till vårdcentralen och snacka med en expert för det är inte vanligt att ha ont såhär länge. Så dit ska vi ringa det första vi gör imorgon bitti!!!!!!! Vill bli bra. Vill bli en fucking superstar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0