Nattttt

Sitter och försöker lära mig någon spanska. Har även damp-pluggat samhällskunskap. Två prov imorgon, det känns inte så jäkla bra kan jag säga. Har försökt delat upp det 50/50 och inte fokuserat extra på något, men just nu känner jag att spanskaprovet som börjar 8.20 kaaaanske skulle fått lite mer uppmärksamhet. Oregelbundna preteritum, amen komigen?! *gäsp*
.
Min tränare försökte övertala mig att spela matchen mot serieledande Arboga på lördag. Jag var duktig och sa att det inte var någon bra idé för att jag har ont. Fast jag ska få vara reserv ändå. Så sååå duktig är jag nog inte. 
Nej faaaan nu är klockan 12, dags att sova. Snälla gud gör så att jag får C på mitt spanskaprov. Då lovar jag att jag inte ska svära mer. Typ inte iallafall.
två snygga bilder jaaaao

Kommentarer
Postat av: aczel

hahha kolla din fjong i håret på första bilden, hahah!
fiiiiina du

2012-11-23 @ 17:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0