Listor är bra. Måste bli mer organiserad!!

Idag har jag:
- Haft en chill svenskalektion med vår nya lärare Anders.
- Blivit besviken över att innehållet i Svenska 2 verkar fruktansvärt tråkigt.
- Sovit mig igenom en juridiklektion.
- Gjort absolut ingenting vettigt under en tvåtimmars samhällskunskap. 
- Sett en person med en skitsnygg skjorta som satt precis där den skulle. BÄM!
- Skrattat så sjukt mycket med min bästiii åt världens knäppaste matsedel. 
- Ätit överdrivet mycket mat.
- Lyssnat på 1D om och om igen så Emma tröttnat hehe.
- Skrattat som FAN åt min företagsekonomi-lärare som ramlade från en stol idag. Asså herrejesus<3
- Låtsas varit klar med en uppgift för att slippa sluta halv fem. 
- Låtit mina tankar vara någon annanstans. Lyckades extremt bra.

Idag ska jag:
- Göra färdigt företagsekonomin. Ett måste!
- Äta.
- Kolla på Fråga Olle.
- Kolla på oth.
- Försöka spela innebandy, om inte annat göra fys. 
- INTE gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0