LISTA

SENASTE

1. Kompisen du träffade: innebandylaget i lördags, annars aczel och anna i fredags.

2. Personen du pratade I telefon med: pappa

3. Du fick SMS av: alexandra

4. Du kramade: mamma

 

IDAG

5. Kläder: JB-byxorna (standard) och en vanlig t-shirt. min favorit heh.

6. Bättre än igår: nja ungefär lika ful.

IMORGON

7. Är det: måndag och helvetesschemat från 8.30-16.30

8. Planer: vara effektiv på lektionstiden.

9. Något tråkigt som händer imorgon: nja, att jag går lång dag. sen är det inte så kul lektioner.

 

FAVORIT

10. Nummer: 14 och 21. sen gillar jag 7 litegrann.

11. Färg: lila och röd.

12. Årstid: sommar.

13. Saknar du någon?: ja.

14. Humör för tillfället?: hmmm...ganska förvirrad. 

 

FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde i morse?: satte mobilen på laddning och sprang upp och tog en dusch.

16. Vad åt du sist?: kex. innan dess lax.

17. Vad irriterar du dig på?: att jag är så himla dålig på att planera.

18. Tror du på distansförållanden?: ja, jag tror att kärleken klarar allt. min kompis var tsm med en i frankrike och dom klarade sig över ett år, minns inte exakt hur länge dom var tsm.

19. Vem tänker du på just nu?: åh jag tänker på alexandra.

20. Tror du att personen tänker på dig med?: nej hon sover nog.

21. Vart reste du sist?: utomlands? thailand.

22. Vad gjorde du igår kväll?: ingenting. sov haha.

23. Liknar du din mamma eller pappa?: ingen av dom. men till sättet är jag väldigt lik min mamma.

24. Ler du ofta?: jag försöker. gillar mina tänder så jag tror det.

25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: kärlek.

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: jag önskar mig någonting varje gång jag ser en stjärna lysa starkare än någon annan. åh hej tönt.

27. I vems säng sov du i igår natt?: min egna.

SORG

28. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja flera gånger, men en gång blev jag sur efteråt för kudden var full med mascara haha så jag somnade av utmattning.

29. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: japp.

30. Gråter du när du skadar dig?: ja, men inte av smärtan, mest av frustrationen. 

 

GLÄDJE

31. Är du en glad person?: jag brukar vara det. nu för tiden går det lite upp och ner.

32. Vad gör dig glad?: mina kompisar, när jag förstår något i matten, en innebandyträning utan smärta och alexandras leende.

33. Önskar du att du var lyckligare?: nja, jag har det nog rätt bra jämfört med andra i världen. men jag önskar nog ändå att jag var lika lycklig som jag brukade vara.

34. Är lycka överskattat?: nej det tycker jag inte.

35. Kan musik göra dig glad?: oh ja. 

 

KÄRLEK

36. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja.

37. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja.

38. Har du en flick/pojkvän?: nej. eller jag vet inte. 

39. Är du nöjd med det?: nja.

40. Är du kär?: ja oerhört.

41. Vad är det som gör att du är kär i den personen?: oj. att hon får mig att skratta och må så himla bra när vi ses. och att hon får mig att bli öppen och våga vara mig själv. räcker väl så, hon vet.

 

HAT

42. Vem hatar du verkligen?: sverigedemokraternas partiledare haha :$

43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: nej. men jag har gjort en ligga-med-lista, är inte det samma sak lol?

44. Är du en mobbare?: nej men jag har varit en jävla jävel när jag var yngre.

45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja och gud det är så pinsamt.

46. Har du blivit sviken någon gång?: ja.

 

SKOLAN

47. Gillar du skolan?: jag tycker väldigt mycket om skolan, även om den ger mig ångest.

48. Favoritämne?: svenska och engelska. inte just nu kanske, men oftast.

49. Värsta ämne : hmmm...privatjuridik är ganska trist. och rätten&samhället + företagsekonomi är inte heller kul. HAHA kul att jag går ekonomilinje?!

50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?:nej tyvärr. trodde lillån var sämst, men mersmak är fanimej värre än så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du bisexuell?

2012-11-26 @ 10:40:27
Postat av: Line Nielsen

HAHAHA ATT LIGGA MED LISTA, KLOCKRENT!
Den måste jag få höra någon gång! :D

2012-12-01 @ 22:49:21
URL: http://linenielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0