en lista till

Hade värsta skumma drömmen nyss, vaknade av att jag kände mig så himla ledsen haha ibland alltså...
.
Skolan var kulit. Idag var jag rätt duktig och gjorde vad jag skulle på lektionerna. WIE framsteg :D
Andra saker jag gjort idag:
 
x druckit två festis (inte ok!!!!)
x ätit god skolmat, var det första gången? tror nästan det.
x insett att naturarna verkligen inte har något liv förutom sin förbannade fysik. stackarna.
x såg ett par skitsnygga jeans på en person på skolan.....
x ....så gick och shoppade på lunchrasten, dock inte dom jeansen utan två par nya drdenim, 800:- (suck)
x varit nervös.
x spelat sååååå cool och tror faktiskt jag lyckades för första gången någonsin.
x hurrat för att vår svenskalärare är lite vääääl generös (asså varför får man ens en rast på en 60-minuters lektion?)
x  saknat massa personer och ställen. asså thailand i jul och över nyår, kom igen låt mig åka dit igen. och jag saknar min världsfina klocka. och sommarkvällar med laget och klass 9A. och saigontraditioner med två katter.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0