En chillsöndag

Igår var det partyparty i Kumlish. Det var trevligt!! Fick skjuts hem av två snälla damer och somnade supersent utan att ha tagit bort sminket eller tagit ut linserna, wei! Vaknade runt halv elva och kände mig skapligt lycklig, även fast jag inte har vältränad kropp. Ångest!!
Nu har jag faktiskt pluggat litegrann, asså det är helt stört hur mycket bättre jag jobbar under press. På bara några minuter har jag skrapat ihop drygt en halv sida med reflektioner och analyser och sånt där trams som jag annars är värdelös på. Snacka om att jag ska damp-plugga till spanskaprovet på onsdag kväll klockan 23. ;)
Har även förberett lite pannacotta eftersom att det är Fars dag. Ska gå upp och göra i ordning lite goda bär också, hallon in my fucking heart. 
PUSS!
Ser väl typ ut såhär....hörde....
(Bilden är från weheartit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0