en annorlunda träning

Grattis till mamsen och Richard som fyller år idag<3


Snacka om att jag var dålig idag igen i skolan. Gjorde verkligen ingenting. Sov mig igenom en genomgång i juridiken, jobbade noll tal på matten, lyssnade inte speciellt mycket på engelskan (och det var liksom obamas tal!!!!!) och sen åkte jag hem och sket i att jobba nån samhällskunskap överhuvudtaget. Men mamsen skulle ju firas med god mat och finfina släkten kom på besök. Sen åkte jag till träningen och bilfärden var fanimej roligaste på länge hahah! Väl framme vid träningen hinner vi väl värma upp och sen går brandlarmet och hela jäkla lokalen blev typ varm och så såg vi lite rök komma från ett omklädningsrum så då var det bara att storma ut så fick brandkåren ta över. Det var tydligen någon lampa som det rök ifrån. Men vi var så roade ändå!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0