dags

Jag vill också skriva om allt egentligen. Eller mest om hur kär jag faktiskt är och hur fantastisk människan som jag är kär i är. 
Men jag kan inte göra det. Det är elakt. (asså jag är ju redan elak, det vet jag. men man kan ju försöka vara mindre elak.) 
Situationer som varit de senaste halvåret har varit allt annat än vad man är van vid. Jag har blivit en helt annan människa, och om jag ska vara ärlig så är jag inte nöjd med det. Jag brukade vara glad, positiv, ta dagen som den kom och inte analysera livet så förbaskat mycket. Vad var det som hände? Hur hittar man egentligen tillbaka till sig själv?
Jag är lycklig med den jag är kär i. Åh. 
Men det är allt dedär runtomkring. 
.
Varför måste jag vara så himla analyserande och ifrågasättande hela tiden!? Lev ditt liv, oliven. Det är faktiskt det ända jag kan göra nu för att försöka hitta människan jag brukade vara. och för att få ett slut på flera månaders trassel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0