Uno helgo (spanska för en helg..)

Igår åkte jag till jobbet klockan 8.00. Kämpigt, men det gick! Åkte hem och åt och cyklade sedan till min babeeee<3 Vi bakade pajer och cheesecake och kladdkaka. Mumsigt! På kvällen kom Sofia, Emma, Matilda, Frida och Linn på besök. Haha så jävla najs och träffa gamla vänner, man blir så nostalgisk och töntig. Vi hade iallafall superkul. Efteråt somnade jag och min babe. Vaknade halv 8 och hade panik för skolarbetet haha, men lyckades somna om. Vi gick upp och åt frukost, solade, gick på promenad och spelade innebandy. Efter det cyklade vi till Lillån och mötte hennes babe Gustav, men jag vet att hon älskar mig mer än honom :D
äckligt....;)
Awww babies!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0