snabb update om helgen

HAHA vad sjukt att jag helt ärligt 100% GLÖMDE att jag hade en blogg. Vad skönt egentligen. Men nu jävlar är jag igång igen!
.
Tänker gå igenom allting från helgen imorgon, bilder får ni också några stycken.

Jag kan säga några saker;
Vi kom till semifinal men förlorade så det blev en bronsplats i Damjunior. I damserien åkte vi ut, mötte elitspelare från Pixbo haha! Blev bara 5-1 så man ska ju vara glad för det :D Liseberg 2 dagar också, INGEN KÖ<33333333 Så jävla underbart så jag tror jag dör. Speciellt när det är 20-25 jävla grader och man kan åka Flumride utan att frysa<3 Jag gjorde även min bästa cup på väldigt länge och tog hem förstaplatsen i poängligan i damjuniorserien. Det var väldigt roligt och jag blev stolt över min insats. Ibland får man vara det utan att bli kaxig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0