rörig text om det rättvisa men orättvisa betygssystemet

Asså en grej som är jättetråkigt....att falla precis på målsnöret. Jag tänker på betygsystemet. Om jag får 9 kriterier på A och 1 på C så får jag B i betyg..det är så förbaskat ovärt allting då. Tänk om man har kompletterat typ 4 kriterier för att nå A och så får man ändå ett jävla B. (jag säger inte att B är dåligt, det är sjuuuuukt bra, men ni förstår hur jag menar..)
Just nu ligger jag på gränsen mellan B och C i svenskan. Jag har gjort en extrauppgift som jag fick A på och nu har jag en grej till som ska bedömmas...och den är så dålig. Så då kanske jag får ett äckligt jävla C bara för det kriteriet.
JAG MENAR FORTFARANDE INTE ATT C ÄR ETT DÅLIGT BETYG. Men B är fortfarande bättre. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0