oj vad jag skriver

Hahahah fick nyss roligaste kommentaren från min bäbis Evelajna. Livet blev bättre nu :D
Men ja, ni har väl läst på både facebook, twitter och instagram att Trampen (mellan Thoren och JB) blev inställt idag PGA ETT JÄVLA ÄGG som nån tomte ville kasta in ÄVEN fast arrangörerna hade varnat och sagt att "ett ägg till och vi ställer in allt" och då var det ju såklart ett ägg till som skulle komma flygandes (studsandes...?) i luften lol. Kul och VÄLDIGT värd dag. Eller.
-
När jag kom hem kollade jag Desperate Housewives, JAAA jag ska ge det en chans. Säsong 1 here I come ;) Nu firar jag med en muffins över att jag ÄNTLIGEN hittat laddaren till min fina systemkamera OCH förlängningssladden till mina wesclurar. Dagen är fan fin ;D
.
Och nu ska dagen bli ännu finare för jag ska umgås med Kevinsko, min älsklingsbaby, eller ah han var det iaf ;) Har inte lekt med varann på över ett år. Hur fan är det möjligt?! SKÄRPNING OLIVIS..
skillad på paint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0