långt inlägg

Nej jag är inte så himla duktig på att blogga, men vädret är liksom för fint för att sitta inne med en dator :d
.
I allafall! I fredags var jag på dansföreställning med Aczel och Linn, träffade även Walltin, Madde, Emma, Elin och Anna där (skriver namnen även fast ni säkert inte vet vilka jag menar hihi). Det var som vanligt grymt kul att se och jag får - som vanligt - rysningar och nostalgikänslor från att stå på den där underbara scenen och bara uppträda för folk och få göra det som man älskar...så mäktigt. Det kom en liten tår, men bara i smyg, ingen fick ju tro att jag var mesig ;)
.
I lördags åkte jag och jobbade. På eftermiddagen chillade jag gal1 och på kvällen blev det parteeeey med några trevliga vänner. Hade faktiskt jäkligt roligt och träffade nya människor och det uppskattas alltid! Kom hem runt halv 4 och la mig och...LÄSTE EN BOK HAHAHA. Skrattar åt mig själv...varför skulle jag läsa en bok då?! Läste typ två sidor innan mitt huvud fuckade ur och jag somnade haha.
.
Idag har jag inte gjort någonting speciellt. Handlat och varit på promenix med mammsen. Gjorde även en god dessert till henne eftersom att jag inte hade någon tid att köpa någon "riktig present". men det spelar inte så stor roll för hon önskar sig bara "snälla barn" och det kommer hon aldrig att få :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0