Helguppdatering

Bra bloggat under helgen olli :DDDD -.-
.
I fredags var jag först med Karro, gav henne ett smycke bara för att hon är sån fin vän. Åkte sedan till Sköllersta med Julia och Louise där några andra fina brudar var! Åt god mat och hade trevligt :)
The girllssssssss :) Dessa 2 bilder är från Sofias blogg, erikssonsofia.blogg.se!

I lördags var jag först på dansuppvisning med Emma och Sanna. Efter det åt jag, Emma och Sara lunch på La bagge. Åkte hem i typ 5 minuter, dampstressade som en jag-vet-inte-vad och skyndade mig till bussen hem till Karro där jag spenderade kvällen, natten och söndagen! Vi grillade (<3) och gjorde väääärldens godaste kladdkaka! Kollade även på en SJUKT bra skräckfilm, asbra!!!! Sedan kollade vi även American pie, dock somnade jag för klockan var väl typ 3 eller nåt haha -.-
.
Vaknade halv 12 haha ångest. Åt frulle och kollade New girl<3 Sedan begav vi oss iväg på fotbollsträning. SÅ JÄVLA UNDERBART efter fyra långa år i tystnad hahaha, akta dig Messi ;)
Haha fulaste bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0