hej långhelg

Det visade sig bli en bra dag.
Nationella svenska muntliga skrev jag ju att jag uppnådde 4 A, det visade sig vara 5 A (allihopa)! Typ dog av lycka. Ännu bättre blev det när det visade sig att jag hade fått B på både läsförståelsen och uppsatsen. Man tackar!!!!!
.

Engelska nationella idag. Haha men driver dom? Hur snabbt får man prata och hur svår dialekt är det egentligen tillåtet att ha? -.- Jag klarade det ändå ganska bra, både läs och hör. Men säger jag för mycket får jag E, ni vet hur det där är. Så jag säger att det går dåligt. Så får vi hoppas på minst ett C.
.
Åkte och jobbade några timmar, sedan träning och saigon<3333333
HAHA och boken som jag suktat för i över ett år har äntligen kommit! .....SÅ KOSTAR DEN 239 RIKSDALER. MEN KOM IGEN JAG ÄR INTE GJORD AV PENGAR. Idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0