<3

OM CUPEN
På lördagen spelade vi 2 matcher, en förlust och en lika.
På söndagen spelade vi 4 matcher, den första och andra minns jag att vi vann, sedan vettesjutton hur det gick haha.
På måndagen hade vi 3 matcher nästan på rad efter varandra, då var man trött kan jag säga.
Sedan spelade vi semifinal och som jag skrev förlorade vi med 2-0. Tur att det inte blev bara ett mål eftersom att det målet gjordes av självaste Olivia jönsson, men vadå mål som mål? ;) (haha driver med er, jag grät sönder..)

Mellan matcherna var vi vid Nordstan och shoppade litegrann. Sedan var vi på Liseberg 2 dagar och det var underbart väder alla dagarna! Vi åt på pizza hut, livets liv! Och även på en fin restaurang där det serverades jäävligt gott kött må jag säga!!!!!
.
Jag hade underbart roligt och staden Göteborg gör det hela bara såååå mycket bättre :D
snigggggga
livets bild
efter pizza hut, mätt xD
efter en förlust haha
babes som står först i kön till balder klockan 11.55 denna vackra tisdag :D
Gänget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0