Tänk efter.

En grej som jag tycker är otroligt respektlöst är när folk ska hämnas på varandra genom att vara rent elaka.
Igår åkte jag buss ensam när 2 stycken kliver på: min förra pojkvän och hans nya flickvän. Jag bryr mig inte om deläser det här, jag ger bara ett exempel. I alla fall. När de då vet att jag sitter på bussen, som dessutom var TOM, varför måste de då sitta hela bussresan och kyssas och hålla om varandra när de vet att jag ser? Det är enbart för och jävlas med mig, för jag tvivlar på att de brukar vara sådär extrema annars, men vad vet jag?
.

Det gjorde mig i alla fall ledsen och irriterad. Inte för att jag blev svartsjuk, utan bara att det var SÅ tydligt att de ville att jag skulle se. Snälla, jag vet att ni är tillsammans? Det är ingenting nytt. Det är bara respektlöst mot mig att göra så. Jag skulle aldrig göra något sådant. Dessutom ville hon att jag skulle blocka henne från facebook för att hon fick upp bilder på mig och honom och det var jobbigt för henne.
Haha för det första!
1. man får inte upp bilder om man inte letar efter dom..
och för det andra!
2. du tror inte det var jobbigt för mig att se er två hålla på med varandra för att jävlas med mig?
.
Så tänk efter innan ni vill hämnas på någon. Vissa saker kan såra, även fast det inte betyder att man saknar personen det handlar om. You get my point?

Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0