Måndag

Åkte aldrig till praktiken imorse eftersom att jag mådde skitdåligt när jag vaknade. Nu mår jag lite bättre och funderar på att plugga lite. Det är tråkigt, men som alla vet så måste det göras. Får panik och vet inte hur jag ska hinna...bäst att ta tag i det nu istället för att sitta här och blogga -.-'
.
Klockan tre åker jag och rakpermanentar håret. Var ett tag sedan och mitt hår börjar bli krulligt som fän ;) Ikväll är det innebandyträning och sedan ska jag väl glo några avsnitt OTH. Har sett klart första säsongen så nu börjar vi med andra! (tänk hur mycket tid jag hade kunnat plugga istället....varje avsnitt är 40 minuter och på en säsong är det ca 22 stycken avsnitt....880 minuter! omg panik.)

ah för han är ju ful osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0