hej.

Spenderar fredagkvällen med 3 fina vänner och träffar även gamla fina i lillåns idrottshall. Äter god pizza och känner mig lite dålig pga match dagen efter. Mycket riktigt - pizzan sabbade nog allt...förlorar med 4-2 och missar chansen att ta oss direkt upp i division två. Gråter lika mycket vätska som Atlanten innehåller. Åker hem och sover.
.
Spenderar söndagen med att titta på Vasaloppet och åka till min bror. Ser två underbara filmer (eva&adam, rosa the movie) och äter gott. Åker hem och äter vitlöksbröd och tittar på Gladiatorerna. Rör inte plugget ett endaste litet dugg. Känner mig återigen dålig.
.
Funderar över en jobbig situation. Överväger. Vara modig eller vara feg?
.
Bjuder på lite bilder från högstadiet.
En härlig vårdag då jag och mina kompisar testade på en farlig sport. Gick sådär.
Leker vattenkrig på skolan då en tjej som jag inte känner häller en HINK med iskallt vatten över mig. Snacka om chockad.
Oförglömlig kväll. Ni ser på bilden  -  the last BOUNCE!
Moppekväll.
En utav 2648502 rakpermanenter. Åh saknar denna mobil som jag fick av min förra pojkvän. Typ världens bästa present..tills jag tappade den i marken och den vägrade starta hahah.
Haha min klass var underbar. Punktslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0