Hej söndagskvällen

Matchen förlorade vi och jag gjorde ett mål som jag sparkade in med högerfoten. Hur det kunde bli giltigt är någonting som jag aldrig kommer förstå, men vad gör det? Matchen visade ju ändå förlust.
.

Efteråt åkte jag hem till Louise där mysiga tjejer var. Sedan åkte jag till Karro av en ren slump och stannade där över natten med 3 andra fina brudar. Där spenderade jag hela söndagseftermiddagen och vid fem åkte jag hem, städade rummet som en galning, åt saigon och tittade på OC. Imorgon börjar jag praktik i 4 veckor + ett påsklov. Utan skolan i 5 veckor är faktiskt helt okej. Nu måste jag lägga mig, börjar 8.00 och slutar 14.00. Skönt att sluta tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0