.

Det där med att vara modig eller feg löste sig. Och det var nog egentligen han som var modig. Inte jag. Men det var fint ändå. Även fast jag - såklart - darrade som en frusen liten hare. Så värt det ändå.
.
Diskuterar ett matteprov. Får godkänt på någonting som skulle varit under F. Världens snällaste (för snäll) lärare. Får även högsta betyg på naturkunskapen. Det gör mig otroligt stolt. Jag menar, har jag någonsin intresserat mig i naturkunskap? Svar nej. Men jag tackar och tar emot.
.
Imorgon är det en ny dag. Med nya möjligheter. Dags för mig att vara lite modig. Modigare än en sensuell hand på hans axel. Det är för mesigt. And tooo obvious. Just sayin'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0