Midsommar! (igen)

Började hemma hos min kära kompis Emma med härliga människor. 
En glad emma!
några babes!
.
 
Efter några drinkar körde vi hårt på dansgolvet! Kollade även på fotbollsmatchen Tyskland-Grekland. 
Under kvällen lyckades jag även ta mig upp på en skateboard, i EN HALV SEKUND innan jag ramlade av den och blödde som fan, haha grät lite gjorde jag också men jag tror att om jag inte hade varit alkoholpåverkad hade jag fått ännu ondare. Har så jävla ont i den just nu så det är helt galet. Svullen och jävlig haha.
Me and my loca amigos!!!!
.
Jahopp, efter några till drinkar (som jag ångrar att jag tog) hade jag tydligen blivit pinsam och slickat min kompis i ansiktet några gånger, dont remember why....lite senare bestämde sig jag och Evelinis att dra till hennes pojke i Nora, sagt och gjort! Hittade någon fest som höll på att lida mot sitt slut, kvällens höjdpunkt var då att kliva in i ett rum med en naken kille :D
.
Vi gick hem till Gustav och sov där. Jag kände mig ensam när Evelina och han låg i sängen och jag på madrass på golvet så jag kravlade upp till dom, mysigt (och kanske lite för naket?) somnade och vaknade av att dom två låg på madrassen och jag hade hela big-mama sängen för mig själv :D Mådde fett illa resten av dagen men mådde bättre senare och åt lite kebabpizza :D 
En trevlig midsommar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0