konstigt

Spenderar 1600:- på hår och skor. Svider i plånkan, men gör mig lite gladare av att veta att lönen snart rullar in på kontot. Och att håret blev fint och skorna var sjukt fräna.
Sitter på biblioteket och läser Twilightboken nr 1 och bestämmer mig för att läsa ut den på två timmar när jag somnar vid hälften och vaknar av att en tant tycker jag är ordentlig som har tagit av mig skorna när jag använde en stol som fotstöd. Äter en kycklingbaguette från La bagge och skäms ordentligt när jag och min nya parfym sätter sig i frisörstolen. Bestämmer mig för att strunta i träningen. Tankar rullar i huvudet och det blir egentligen ingen ordning på dem. Vilket är synd.
.
Kollar resor till Kalmar och häpnar över priserna. Bestämmer mig för att ta en omväg förbi Göteborg. Om två veckor åker jag och får äntligen lite lugn och ro. Eller lugn och ro blir det aldrig med dessa människor. Men hellre kaos med dem över en helg än kaos med min egna hjärna i min ensamhet.

nya skor som är snygga irl.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej jätte fin blogg verkligen! Men vart har du köpt skorna ifrån? Så sjukt snygga :D

Svar: tack så mycket! :D de är från åkes skor:)
oliven

2012-06-28 @ 16:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0