partey

Sho bitches!!! Är avundsjuk på alla som ska spela Gothia, asså cuper är ju det bästa som finns <3
Igår kväll kom min broder och hennes babe Gussen hit. Vi fixade oss, mötte Frida och drog på en chillbill-fest. Det var faktiskt väldigt trevligt. Vid 2 blev vi hungriga och drog till Max, mat har aldrig smakat så gott!!!!!!!! Träffade även min innebandytränare, vilket var väldigt pinsamt haha. Åkte taxi hem vid typ 3, Guss och Evelajna fick ta min säng IGEN och jag och Frida slaggade på madrasser. Frida drog vid 9 och vi somnade om till typ 12 då vi stekte pannkakor och tittade på Tough love. Nu har de precis dragit, men om några timmar ses vi igen för då ska vi gå på SPIDERMAN on tha cinema! :D
En bild på utsikten från killen som hade festens lägenhet. Helt insaaaaaane! Han bodde högst upp på Krämaren. Sen en mindre fin bild på mig och Evelajna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0