Jag är dålig.

Jag jobbar vareviga dag nu i två veckor förutom söndagar. Därför orkar jag knappt annat än att äta och sova. Orkar inte ens läsa mina 1000 böcker som jag hade köpt endast för att läsa detta sommarlov. Usch :( Men får ju mucho pengar iallafall. Nu sitter jag på bussen mot jobbet - again. Sedan ska jag träna som jag bara gjort en gång denna veckan. I måndags var jag med älsklings-Alex och hade kräftparty! I tisdags träffade jag Sofia baben. Onsdags var jag på fest som blev jävligt lyckad faktiskt!!! Dock blev jag nerputtad i en pool med mina kläder och det va INTE så chill ;) Men hade somsagt sjukt kul så det var väl kaaaanske värt det! Igår träffade jag Fanny och Hanna på stan, roligt att få träffa de små gullungarna igen :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0