hej hopp bilder kommer imorgon så läs gärna texten ändå!

I söndags fick jag äntligen tag på store-Walltin som även heter Alexander om det blir rörigt för er läsare. Vi åkte hem till Emma och var där med henne och Sofia och spenderade även natten där. Dagen efter åkte jag och Walltin hem till honom, åt pannkakor som jag och Madeleine stekte och sedan drog vi till stan där vi åt på Saigon, träffade Nisse och Emma och gick på en superspontan bio. JAG HAR GÅTT PÅ BIO 3 GÅNGER PÅ EN VECKA.......orkar inte mig själv. Men vi såg iaf Cockpit som var sjukt rolig. Spiderman och LOL som jag också sett denna vecka har också varit otroligt sevärda. Så jag antar att jag får ta och orka med mig själv igen. Nu på en gång!
.
Igår var jag hemma hos Mr x. Haha driver jag var hos Oscar. Spenderade natten där (känns som om jag aldrig sover i min egna säng....men sommarlov är härligt!) Vi fulade oss och var allmänt roliga. Åkte hem runt ett, sov, tränade och åkte till Matilda där det var grillparty. Kom hem för några minuter sedan
och jag hade verkligen superroligt! Grillat kött, klyftpotatis, tzatziki, burkbea, halloumi, cider och fint umgänge. Det kallar jag lyx! (bilder kommer imorgon. nu ska jag kolla på projekt x)
ni får en bild på hur jag kände mig ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0