grillat hela veckan, nice

Igår var det grillparty hos Alex. Roligt som fan hade vi och kvällen innehöll det mesta! Vaknade upp imorse och åt frukost, städade lite, solade och senare kollade vi på Vänner och åt amerikanska pannkakor, muuuumss! Skulle egentligen till Kumlish med brudarna idag men var fast på landet med Alexander och Madde, kanske inte det roligaste.....haha driver jag hade kul. 
.
Den här veckan har jag lite småsaker planerat och nästa vecka åker jag - förhoppningsvis - till Gävle och träffar massa fina vänner. Wihu! Sedan är det bara en vecka kvar av sommarlovet (omg) och den veckan ska jag jobba. 
Hahahah alex var inte så jävla grym på att grilla!!!!!!
Världens sötaste kattunge!!!!!!!!!
En ful tårta som jag och Madde slängde ihop på typ 5 minuter, GOOOOOD!
Om några minuter kommer bilder från Maddes grillparty. Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0