fuck rubrik - Im a badass

JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA.
I onsdags var jag på fest hos Julia Forssell med Emma, Gabbe och massa andra roliga människor. Kom hem ganska tidigt och gick till sängs för att sedan ta mig upp till jobbet. Nu är jag ledig i 3 veckor!!!! Sen kör vi sista veckan innan skolstarten.
.
I torsdags åt jag på East West Sushi med fina och saknade brudar. Sov sedan hos Kleist och det va asmysigt. (okej vi kanske sov där i tisdags? aja det spelar ju inte så stor roll.)

.
Igår var jag på bio med Madeleine, japp Walltins lillsyrra, han dampade som fan för det men vi hade iaf roligt :D Sov över hos dom och åkte hem vid 2 idag. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vill dra ut på äventyr men försöker få tag på Walltin (den äldre denna gång haha) men han vägrar svara, surgubbe <3 Haha kanske för att vi skickade denna bilden:

Den andra bilden - som ser ut som Bart Simpsons får en blowjob av sin fru är OS-symbolen om jag förstod rätt. Patetiskt.

Tredje bilden är på Sofia och Karros sushi.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0