22.05

 
 
 
Igår var jag på stan med Fisen och Jullan. En god lunch på La bagge och sedan chill på stan. Mysigt att få träffa dom igen. Idag blev jag inringd från jobbet så arbetade några timmar. Imorgon ska jag också jobba, börjar klockan 7, gäsp -.- Slutar vid typ 12 och då drar jag till min babe aczel och lagar god lunch. Efter det blir det träning. Ojoj hur ska det gå???? Igår hände något jävligt drygt på träningen nämligen:
Vi utförde intervaller i en brant backe med laget. Jag ser då en snigel och bestämmer mig för att rädda livet på den så den inte blev påsprungen. Sagt och gjort - petar bort den från banan med en pinne. KÄNNER MIG DÅ SOM EN HJÄLTE!!!!! 2 sekunder senare snubblar jag till, ramlar och stukar foten. Samma äckliga fot som jag stukat så otroligt många gånger förut. ALLT FÖR ATT RÄDDA LIVET PÅ EN ÄCKLIG SLEMMIG SNIGELJÄVEL!!!!!!!!!!!!!! Aldrig mer, just sayin' ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0