Helgen

Fredag: Först blev det bara pinsamt på festen eftersom det inte var några där. Lite senare kom det väldigt mycket folk och kvällen slutade riktigt bra och jag hade galet roligt! :D
Lördag: Åkte och spelade match i Västerås. Spelade 6-6, dåligt. Jag gjorde 2 mål. Åkte hem och sedan till min bror där jag sov över. Vi åt god mat, käkade gott och tittade på tv.
Söndag: Vaknade hos broder, åt frukost och tittade på ännu mer tv. Gick på en lååång promenad och snackade innebandy. Nu är jag hemma och om en halvtimme ska jag spela match mot samma lag som igår, fast nu är det div3. Pinsamt om vi förlorar. (förra gången vann vi med typ 8-1)
Zoo med 2 katter och 1 vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0