haha patetiskt inlägg, som fan

Om en och en halv timme åker jag till flygplatsen. Jag kommer sakna Thailand. Galet mycket. Och sen tror jag att det är något fel på mig. Varje dag har jag nämligen sett människor (thailänska killar ålder 20-30) som varit så snygga så jag inte vetat vart jag ska ta vägen. Visst, jag brukar se snygga thailändare. Men nu har det varit galet. Har någon mixat med mina kontaktlinser? Skumt dedär....
Jag har iallafall ändrat uppfattning. Japaner är inte längre de snyggaste folkslaget, det är thailändare! Jag saknar han den där världens-snyggaste-kille-ever som jag träffade på nyårsafton. Han var verkligen GRYM. Så. Då vet ni det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0