:(

vissa saker kan förändras jävligt fort. och jag är ju en sån som alltid tänker "nu ska jag vara ARG på honom" men det går ju inte. speciellt inte när den där "honom" säger snälla saker. då är det liksom kört.
jag har pluggat litegrann. med betoning på lite. en fredagkväll. det säger väl tillräckligt om hur roligt mitt liv är för tillfället. har varit utan röst i 3 dagar vilket har resulterat 0.0000 % träning. vilket resulterar ingen match för mig i helgen. känner för att gråta. jag längtade i en månad efter att få springa efter den där förbannade plastbollen med min röda klubba. helvetes skit för allting. jag tror jag ska gå och lägga mig. så jag kan vakna tidigt och förhoppningsvis få lite plugg gjort då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0