THE ULTIMATE TEST...

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: trött och lite irriterad.
Favoritgodis: surt och snickers.
Är det nåt du absolut inte äter: fiskbullar går bara inte!
Kläder just nu: sovkläder.

Musik just nu: No music just nu.
Vad sa du senast: jävla cp! (haha oups)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: antiken kanske
Sommarplaner: inte så många. kanske thailand men väääldigt tveksamt. vi får se helt enkelt.
Fisk eller badkruka: badkruka, badar bara över 28 grader.
Hur många kuddar sover du med: 2 eller 3st
Favoritväder: Sol och varmt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: bp11b, mat och musik!
Spelar du nåt instrument: nja litegrann
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: sparare
Bästa film: alla nicolas sparks, alltså The notebook, Dear john, A walk to remember, The last song och Remember me.
Tror på liv på andra planeter: nja det gör jag nog inte
Kommer du ihåg din första kärlek: självfallet!
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: nej men bisexuella

Tror du på mirakel: ja det gör jag nog.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: beror på hur man är som människa, men absolut. :)
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja oftast.

Ser du på kärleken som ett misstag: det har nog alla gjort någon gång i sitt liv ;)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 st kanske
Bio eller promenad: promenad på somrarna, annars bio.

Är du kittlig: OM jag är..
Snarkar du? nix pix
Stjärntecken? FIRRE <3<3<3
Rädd för insekter? haha lol nej
Äckligaste insekten: typ ingen...eller ah kommer iallafall inte på någon.
Största svaghet: kort stubin, dålig förlorare och lågt självförtroende.
Det här är jag bra på: jobbig fråga :( jag är bra på innebandy, svenska och att få folk att skratta.
Bästa bok? finns tusen som är bra..."Innan jag dör", "Fallen ängel" och "Syskonkärlek" ligger högt uppe.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? tankeläsare eller kunna göra sig osynlig. omg<3
Vad vill du jobba som? psykolog.
Chips, morötter eller godis? godis.
Pizza eller hamburgare? hamburgare på Mc, annars pizza!
Skriver du dagbok? nja, snarare veckobok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? vill gärna tatuera mig när jag blir äldre.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat. annars får jag damp.

Gungar du på stolen? nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? bara för pengar!
Vilken hand håller du gaffeln i ? *tänker* vänster!
Är du rädd för blod? inte rädd, men det är inte så mysigt.
Saltar du på maten? missbrukade örtsalt förut, men nu saltar jag inte på maten. HAHA ful fråga.
Gillar du att sjunga? jag älskar att sjunga.
Anser du att du är stark? som person, ja. fysiskt, nej.
Brukar du sola? nej det behövs inte :D
Vad gör du om du får hicka? surar!
Röker du? nej, har aldrig provat heller.
Snusar du? neeej!
Använder du knark? ja varje dag, SMOKE WEED EVERYDAY!
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? ja det skulle man nog kunna säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0