min måndag

Diskuterar cup med innebandylaget. Kommer fram till en cup i Göteborg under valborgshelgen. Trist att inte vara hemma då, men samtidigt roligt med cup. Åker bil med Karro. Sitter i bagageluckan med min bror och skrattar så vi får träningsvärk i magen. Ingen förstår det roliga, men det behövs inte. Huvudsaken är att vi förstår varandra. Och det är precis det vi gör. Hela tiden.
Benen lyfter inte från golvet, så jag och älsklingen gör fys. Har aldrig gjort så mycket situps under en träning. Samtidigt pratar vi om allting och jämför våra lår. Jag älskar henne.

Kommentarer
Postat av: din bror

HAHAHHAHAHAAHHA!

jag älskar dig, och jag ser så jävla mycket framemot att åka i karros baklucka till nästa match hon skjutsar. då jävlar. du och jag bror.

2012-02-14 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0