hej

Lyckades bra med en oförberedd redovisning i företagsekonomi och lyckades skapligt med ett förberett prov i samhällsekonomi. Lånade ut en penna men kom på att jag inte kunde skriva prov då. Fick låna en penna av en tjej som är väldigt snäll, även fast jag inte känner henne. Det är så det ska va.


Vet ni? Godis är gott. Därför känns det ologiskt att inte äta det. Min åsikt.
.
Får hjälp med matematiken men alla är smartare än mig. Frustrerande och bara jobbigt. Varför faller aldrig den där jävla polett-jäveln ner?! Åh fuck matte. Lovet närmar sig och jag längtar förfärligt.
Förstår inte varför jag inte badade i detta underbara vatten. Kanske för att inte bli brunare, kanske för att jag inte orkade ta av mig shortsen, eller kanske för att jag bara njöt av att sitta på den där fina stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0