,

Att göra människor glada är lycka. Det lyckades jag med idag. Jag har även lyckats förstå en del matte. Oh herregud<3!
.
Äter lunch med några bekanta och några obekanta en timme senare än ordinarie lunchtid. Pluggar matte själv och känner mig ganska glad för en stund. Ser honom, med en väldigt löjlig mössa. Men det sa jag ju inte högt. Såklart. Går på stan och fikar med 2 fina. Träffar även min bror. Det förgyllde dagen.
.
Går extremt snabbt så benhinnorna värker mot friskis. Tränar ett vanligt pass, men det hänger ändå alla<3dag-ballonger i hela salen.
Åker hem med mamma och får choklad. Gott. Dricker även te. Som också är gott. Funderar på om jag ska plugga eller om jag ska göra någonting roligare, såsom tv. Vi få se. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0