About the games..

Matchen i söndags blev aldrig av för motståndarna lämnade W/O vilket betyder att vi automatiskt vinner med 5-0. Liiiite chill med tanke på att vi spelade lika förra gången och hade lite flyt. Hade även match idag som gick åt skogen. Dels för att vi mötte ett bättre lag och dels för att jag hade nog lite feber. Mådde kasst redan innan matchen, men åt värktabletter. Hjälpte en stund men jag kände sedan att det vore så fruktansvärt dumt att spela en period extra och vara sjuk flera veckor. Inte värt det!
.
Imorgon börjar jag 13.20. Njuter av livet hehehe.
En gammal bild från tiderna med Rynninge. Ska börja på fotboll igen. Har nästan bestämt mig. Nästan.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-28 @ 15:45:14
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0