Värsta inlägget jao

Vaknade av att klockan ringde vid 7, dags för julkalendern hehe. Slumrade till och vaknade till liv, eller snarare chockades av att en liten tös vid namn Ellinor som kom smygandes. Följde henne till bussen i -23 , frös lagom. Gick hem och drack varm choklad och åt pepparkakor samt lyssnade på radio. Lite senare kom tös nr2 och efter hon gått la jag mig med katten och sov. Senare skulle jag vara duktig och göra hemmagjort potatismos och det gick så jävla dåligt hahah allt blev kaos. Aja. Blev lite tv-tittandes med brorsan också. Vi dissade alla fula i Project runway och slog sedan på "andra värdskrigets historia" haha typiskt oss. Nu har jag krigat med håret i två timmar så nu är det nästan spikrakt. Tappade även ut en 500-kronors glasflaska med silkeslen kräm inuti på mitt golv i rummet....kämpade i en halvtimme med att få upp alla glasbitar och allt innehåll men det är fortfarande isbana om någon känner sig sugen..så välkommen. Den var nästan ny så jag grät lite och sen tog jag mig samman och satte mig och lärde mig några julsånger på piano. Snart träning (men jag ska ba chilla, håret är för fint för att skita ner lol). Hejdååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0