tidsfördriv

Lajne la upp denna på sin blogg och då blev jag också lite sugen!

Låt som när du är ledsen sörjer till? Jeff Buckley - I know it's over (dels den. sen finns det flera andra)

Beroende av: Att lyssna på musik på bussen och av mina tvångstankar, kan man svara så på den här frågan?

Vem behöver du mest just nu: Hmmm...är nog inte av behov av någon speciell just nu. Eller jo jag behöver min sjukgymnast.

Vad tror folk om dig? Att jag har mycket vänner och att jag är bäst på innebandy.

Stämmer det? Nja, jag har mycket kompisar men nöjer mig med mina närmsta. Haha och nej det stämmer inte (bara för jag fick de där diplomet).

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är bra på engelska, att jag har lite finnar, vita tänder och att jag är bra på innebandy. 

Brukar du skratta för dig själv? Ja tyvärr.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: :* :* <3<3 Från Hanna Martineeeezz. 

Nästa mål i ditt liv: Bli frisk från min skada och att få minst B i idrott och behålla resten av mina betyg. 

Hur svarar du i mobilen: Hallå? eller Tja!

Vem ringde dig senast? Linnsan ;)

Antal timmar sömn inatt: 6-7. 

Tycker du om din pappa? Jadå, men vi är inte så tajta.

Brukar du komma i tid: Hahah nej. Eller jo till jobbet men annars är jag kass.

När mår du bra: När jag sitter vid pianot och när jag inte behöver plugga.

Hur känner du dig nu: Lite hungrig och ganska så trött i huvudet för har lyssnat alldeles för hög musik när jag städade.

Vanligaste färg på dina kläder: Jag använder väldigt mycket svart.

Var du aktiv i skolan? Var? Är menar du väl? Och svaret är nog nej tyvärr. 

Favorit dryck på morgonen: Mjölk även fast magen säger nej.

När brukar du oftast gå och lägga dig? Oj alldeles för sent. Typ halv 12 på vardagar och kanske 2 på helger haha hemskt ju.

Är du blyg? För coolingar ja, men jag är rätt social.

Sysslar du med någon idrott: Innebandy och jag kör friskis 2 ggr i veckan.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror att man kan bli förälskad vid första ögonkastet. 

Är du bortskämd? Nej jag är verkligen inte bortskämd. Köper så gott som allting själv och jag ber aldrig om pengar för jag tjänar ju mina egna. Fast det klart...kommer farmor och farfar på besök blir jag jättebortskämd ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0