så himla trött

Veckorna rusar förbi men jag står still. Uppgifterna svämmar över och allt känns rätt tungt. Längtar så jag dör till 2013. 
Vad har jag gjort de senaste dagarna? 
Ja ni. Kollat alldeles för många OC-avsnitt.  Ätit alldeles för mycket mat ute (på grund av att maten i skolan tagit slut flera gånger) och sen har jag väl inte gjort så mycket mer. Träffat alexandra. Kollat på julkalendern. Tränat. Fått nålar stuckna i benen och i fötterna, aj!
.
Idag kollade jag när mitt lag spelade match i div2. Vinst med 12-2, utklassning! Kändes väldigt skönt. Love my team. 
Ikväll blir det kanske bio. Eller begrava mig själv levande. Överväger detta just nu...
en bild från skolavslutningen på mig och my bff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0