SÅ EMOINLÄGG SÅ LÄS INTE OM DU MÅR BRA!

Är så innerligt trött på att ha ont i benhinnorna och är innerligt trött på att aldrig bli bra oavsett vila, gympaskor, rehab och snack med läkare och sjukgymnaster. Halva min innebandysäsong har gått och är förstörd och det suger så jävla hårt. Visst, jag borde inte klaga. Älskade Andrea sitter i rullstol och har hela benet gipsat, men hon vet iallafall att hon får ta av gipset efter 8 veckor. När ska jag bli bra?! Känns så säääämst. Förra säsongen hade jag en inflammation i höften, sån jävla flyt.
.
Jag kan inte träna någon konditionsträning överhuvudtaget. Jag kör skivstång och får väl glädjas åt att jag kan lyfta tyngre för varje vecka som går. Men ni förstår vad jag menar, ni skadade vet hur det är. Man blir rastlös och vill bara springaaaaaa. Nä, jag tänker faktiskt inte ens försöka vara positiv åt detta längre, det hjälper inte. Önskar jag hade lyssnat på min kropp och inte tränat så jävla hårt när vi började gå in i hallen. ÅHHHH EFTERKLOKA JÄVEL orkar inte med mig själv. Hejdå. Ska gräva ner mig själv. #emo#yolo#swag#instafuck :PpPPpP
(återbesök hos en ny sjukgymnast på tisdag. hjälper inte det måste jag nog till en ortoped. kan inte nån bara kapa benet?! så kan jag börja på schack istället. livsgnistan är ändå inte kvar....)
fuck yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0