mitt år

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, men just nu kan jag inte komma på någonting speciellt. supit mig full, hemskt!!
Hur har ditt 2012 varit?
ganska mycket upp och ner. vintern och andra terminen av skolan var bra, sommaren var rätt seg och hösten har varit den värsta i mitt liv. 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
det tror jag garanterat.
Blev du kär i år?
ja!
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
oj. finns många. 6 mars. 29 mars (jay z & kanye west konserten), drakekonserten men orkar inte kolla vilket datum haha, de sista dagarna i april och även första dagarna i maj (cup i göteborg med finfina laget) och 7 september.
Vad är din största framgång 2012?
måste nog vara att jag har blivit mycket bättre på att planera.
Bästa köpet?
hmm...bra fråga. måste nog bli min kalender.
Vad spenderade du mest pengar på?
mat.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
självklart! ska jag ge exempel haha? då säger jag nog när jag var på öland och när jag var i gävle med mina bitchezz.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
euphoria, you learn (takida väl?) och kråkan eller vad den heter med timbuktu.
Vem har du umgåts med mest?
emma sanna och marthina i klassen. förövrigt vettesjutton, blandat! aczel och gussen i somras.
Bästa minnet från 2012?
får jag bara välja ett? måste nog säga konserten med jay z och kanye. 
Hur många kysste du?
4 st.
Har du haft ett förhållande under 2012?
nej.
Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
ett förhållande tror jag nog. och friska benhinnor!
Vad önskar du att du gjort mer? 
jadu....tränat mer under våren.
Vad önskar du att du gjort mindre?
handlat så förbaskat mycket i cafét på skolan.
Favoritprogram på tv?
hmm. alla matlagningsprogram nördar jag ju. så mycket bättre kanske? xfactor var bra.
Största musikaliska upptäckten?
oj. ingen aning. one direction kanske? haha lol.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
önskade mig friskiskort och det fick jag. 
Vad gjorde du på din födelsedag?
jag minns inte. gillar inte att fira min födelsedag.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja att mina benhinnor varit friska. och att jag vågat satsa i våras. varit mer modig.
Vad fick dig att må bra?
my friends of course! 
Vem saknade du?
jennifer och thailand. 
De bästa nya människorna du träffade?
alexandra!
Det bästa du har åstadkommit i år?
detta är svårt. mina betyg som jag gick ut med i ettan var jag väldigt nöjd med. även pris för årets damspelare i örebro län. det är inte mycket som kan toppa det.
Vad vill du säga till dig själv inför 2013: 
att jag ska försöka vara mer motiverad i skolan och samtidigt kunna kombinera det med kompisar. sen sluta överanalysera och bli mindre dramatisk. det är något som har skett de senaste månaderna och jag är inte stolt över det. jag vill också säga till mig själv att jag ska acceptera den jag är och leva livet till fullo och se till att jag mår bra varje dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0