min jul

Blev väl en bra julafton lol. Somnade under Kalle och åt ca 10 julgodisar innan kroppen sa nej. Brukar vanligtvis trycka i mig, men i år kändes det meningslöst. Snart 2 månader utan godis, hejja mig!
Fick bra julklappar. Tänker inte skriva allt, men det bästa var Daniel Wellington-klockan, svarta Palladiumskor, pengar såklart och sen boken Femtio nyanser av honom som jag har suktat så efter. På kvällen laddade jag ner Mysteriet på greveholm 1996. Haha såg alla avsniten på en kväll, sååå mycket bättre än kalendern i år. 
.
Idag skulle vi ha firat jul hos mormor och morfar, men icke. Hela familjen går omkring och snörvlar, mamsen har till och med feber. SJÄLVKLART skulle de smitta mig så min hals gör så ont så det inte går att svälja normalt. Ligger i sängen nu och knarkar Strepsils eller vad de heter. Hoppas det hjälper. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0