Läs ej om du gillar julen

Försöker så innerligt att uppskatta julen, julmaten, traditionerna, handla klappar, spela julmusik, äta julgodis osv. MEN NÄ, TAMEFAAAAN HELLER! Julmaten smakar egentligen bara skit, liksom julskinka är det värsta som finns och köttbullar äter jag varje vecka känns det som. Julmust, ah sure det är väl trevligt, men säger som Julia, dricker sååå mycket hellre cola. Alla dampar med traditioner och mamma satte fan glöggen i halsen när hon inte hittade i tv-tablån vilken tid hennes äckliga favorit Karl-Bertil skulle börja. Det var fööör mycket folk på stan idag och nån jävla tomte som spelade dragspel så det skar i öronen-.- Julgodis är inte riktigt min grej i år, har inte ätit godis på snart två månader så vafan ska jag äta nån äcklig karamell för. NÄÄÄ!!! Jag blir galen. För att inte tala om julmusiken på radion. "We wish you a mery xmas" MEN FÖR FAAAN KÖR UPP DIN ÖNSKNING I RÖVEN ÄR DU RAR:-) Så just nu sitter jag inne på mitt rum, dricker mjölk och gosar med katten. Min familj sitter väl framför tvn och suckar över att jag är onormal som inte gillar dessa "uuuunderbara" traditioner. Asså kan nån snälla förklara vad som är så fruktansvärt mysigt med att stressa och vara TVUNGEN att äta julmat som smakar värre än mersmak, please tell me?!? Puss ha en god jul :):):):) Här får ni en bild på mitt sarkastiska humör. Tjo bre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0