Julbak

Men HEJ!
Denna dagen har varit lite upp och ner. Pallrade mig iväg till jobbet imorgon, även fast jag mådde så katastrofalt dåligt. Helt sinnessjukt. Ont överallt i kroppen och i själen och JA överallt :( Nånting stämde inte. Så stod jag böjd över diskhon och försökte andas normalt. Drack vatten och spillde ner hela mig för att mina händer skakade så. Jag ville nog helst dö då. Men tryckte i mig värktabletter (ska man verkligen mixa alvedon, ipren och voltaren..?!) och överlevde och mådde lite bättre senare. Åkte till Mellringe med brudarna i laget och kollade Lillån-Visby och ja...Lillån var nog lika dåliga som vi var igår. Förlust alltså. 6-3.
.
Åkte hem och har precis bakat julgodis. WIE gott! 
Hehe frääääsch olivia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0