heh

Hade supermysigt hos Jennie igår kväll. Sjöng singstar och jag var totalt klapprutten och det var ju förstås en fröjd för de andra två gossarna ;) Åkte bussen hem med linnsan och alleballe. Linn må vara den roligaste människan jag känner nu för tillfället, förfärligt vad man skrattar åt den bitchen<3 
 
Vaknade runt 10 då vi bestämde oss för att chilla, kolla OC och sedan dra oss vidare mot staden. Vi klarade cirkus 30 minuter på mellandagsreans kaos plus ett stopp på La baggggge, men det var ju trevligt det med iofs. Åkte hem till alexandra och sussade sött innan vi drog på träningar till varsitt håll. Jag och linnsan klagade hela träningen (vi satt vid sidan av) och ville nog helst av allt åka hem och äta haha. Nu är jag hemma och snörvlar som en tok i sängen. Ska läsa min kinkybok och sedan sova. Imorgon blir det nya äventyr (om inte näsan snytits bort tills dess!)
 
vi glömde ta "det-självklara-fotot-innan-man-äter-som-ska-läggas-ut-på-instragram" så vi bestämde oss för att ta bilden efteråt istället. MUMS....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0