gårdagen

Pjäsen gick faktiskt bra! Man fick ha sitt lilla manus hehe. Dansen gick helt okej och det var skitroligt att se de andra gruppernas! På kvällen var det julavslutning på Ritz. Lärarna dansade och sjöng och även dans från Entré, så grymma som alltid. Årets gästartist var Alina, hon som sjunger "flytta på dig!" så det var väl lite småkul haha. Efteråt gick klassen till Pizzaplaneten och åt gotteligott. Haha aldrig skrattat så mycket åt Alex, han är för skön alltså..vem trodde det? ;) 
Efter det träffade jag Alex nr 2 aka alexandra. Äntligen.
Nu överväger jag gym på friskis eller motionscykla här hemma. Det lutar faktiskt mot gymmet, även fast jag är trött på att åka buss hela tiden. 
Lite fake-leende men jag var faktiskt glad där! Mina fina tjejor!
ALLA BILDER ÄR FRÅN FIAS BLOGG, fucking papparazzi den bruden alltså <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0