blabla

 

Igår blev jag bjuden på lunch hos Lajne, det var mysigt med tanke på att vi inte har träffats på ett väldigt bra tag. Efter det gick jag hem och vilade mig lite i försök om att förkylningen skulle dämpas. Gick sådär. På kvällen åkte jag till Alexandra. Vi lagade tacos och kollade på innebandy, Harry Potter och I rymden finns inga känslor, älskar den filmen!! 
Vaknade runt 9 och chillade hela förmiddagen, även fast jag egentligen borde ha försökt sova mer för det blev dåligt med sömn på grund av min förbannade näsa som var så täppt så jag inte kunde andas normalt. Den känslan är så skön<3333. Jag åkte på stan runt 12 och handlade rakpermanent, dags nu igen! Sen till Lillån och hälsa på en god vän och nu är jag äntligen hemma och ligger och ska läsa min kinkybok. Vill aldrig att den ska ta slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0