22.11

Denna dagen har jag bara chillat. Låg i sängen till halv ett, bra olivia....min förkylning är iallafall borta! Skönt! Kollade klart säsong 2 av OC så ska nog ladda ner den nya snart. Tränade vid fem med Linsan, cirkelgym. Helt döjobbigt men askul! Sedan var jag JÄTTETÖNTIG och tittade på Så ska det låta med mor och far, men det var ju snygga gäster ju :( 
Nu laddar jag ner den otroligt fina filmen 500 days of summer, har ni inte sett den bör ni göra det nu. 
Imorgon ska jag städa och sedan ska Alexandra rakpermanenta håret på mig, haha jag är nervös (sorry alex men jag är faktiskt det!) 
På kvällen kommer Linn och Jennie + deras familjer hit, myyyys! Senare drar jag vidare på andra äventyr, det ser ut att bli en bra dag och ett fint avslut på året. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0